Friday 15 July 2011

OST You’ve Fallen for Me @ Heartstrings

haha... saya dah gila dengan drama ni.. sanggup xtdo lagi untuk tengok drama on9 ni.. sebab drama ni, saya dah jadi BOICE secara tak rasminya.. mana leh tahan dengar suara Yong Hwa yang sweet tu.. hehe.. (sorry 2PM).. jap je nak minat Yong Hwa, Nichkhun tetap di hati.. ;p


sekarang dok layan citer ni, harap2 xla slow sangat,.. suka la couple ni jung yong hwa & park shin ye.. dulu time drama you're beautiful/he's beautiful, saya xminat sangat dengan kang shin woo sebab saya asyik dok tengok hwang tae kyung.. hehe.. tambah lak, dalam drama tu, saya rasa lakonan yong hwa x menonjol sangat, tapi bagi saya suara dia memang sangat sedap (hong ki pon best gak, hihi), leh rapping lagi.. terrer la leader CN BLUE ni.. :) (law xterer mana leh jadi leader kan)


dalam drama You’ve Fallen for Me @ Heartstrings, saya paling suka lagu ni..




sampai kan lagu ni dah jadi ringtone mesej saya.. hahaha...





No comments:

Post a Comment