Saturday 2 July 2011

my feveret topic.... MAKAN!!!

hehe... topik yang paling best mestila tido eh makan dulu... semenjak dua menjak ni asyik teruja nak makan je.. mentang2 la dah ada duit sendiri, asyik fikir nak makan MCD, SUBWAY, SECRET RECIPE, KENNY ROGERS, semua la.. ;)

ok, tadi pas balik keja, g la makan dengan kak sepupu saya kat PIZZA HUT.. tingin punya pasal.. ni semua pasal abang saya la, 2 hari lepas, dia bawak balik pizza, tapi xbagi pon even 1 slice kat saya.. huhu... xpa2, pas kak sepupu saya dapat gaji, terus g makan piza tadi.. hehe... 



paperoni delight extra meat... hihi


mana cukup kan setakat pizza je, makan gak lasagna...



tapi kenapa lasagna ni kecik kan...?


hm, xpuas hati betul, hari tu makan kat prangin mall, ok je, lasagna ni dibubuh dalam mangkuk yang penuh lagi padat... dahla harga sama je.. tadi, dapat kecik ni je.. please PIZZA HUT, do something about this...


apa2 pon kenyang tadi... xcukup dgn makan kat PIZZA HUT, kak sepupu saya tapau lagi nuggets MCD.. 
haha.. saya tumpang je makan.. :p


tq my cousin bagi nuggets MCD td even my nenda said, "benda pa ni? rasa cam cucuq ubi je..."




No comments:

Post a Comment