Saturday 24 December 2011

BIAR MIMPI SAMPAI KE BINTANG


Biar Mimpi Sampai Ke Bintang

so sweet... actually, saya baru habis tgk citer ni, best sgt! (lambat kn tengok, maklumla kat rumah xda kuali silver, huhu) xsia2 la saya mendownload semalam dr kul 12am-7am.. gila kan, besala wifi slow.. ok, sambung balik sal telemovie ni, bagi saya citer ni simple tp comey sangat untuk jiwa2 remaja cam saya ni, hehe.. simple story.. anak orang kaya tipu jadi anak orang miskin, vice versa.. mula2 saya xkenal sangat hero indon tu, randy pangalila ka nama dia, ye la dah lama xlayan sinetron, hehe.. heroin lak, elfira loy.. xfaymes sangat tapi tau la dia berlakon sebab selalu tengok melodi (?).. haha.. citer tambah menarik bila kawan alia (heroin) yang nama kina (nurul sakinah kot nama betul dia) yang kerek nak speaking english dan take care sangat kat hubungan alia, scene yang didie alias speaking indon (gila siot tang tu, saya gelak sampai berair mata, haha).. overall best bangat sih! (tq en pengarah, micheal ang, anda buat saya happy, hihi)*omo, tiba2 minat kat randy pangalila ni* by the way, saya rasa muka randy ni cam muka shahz jaszle je..

lagi satu, saya suka telemovie ni, arahan micheal ang juga, tajuk Ungunya cinta, main kat astro gak, tapi ending sedih ckit..


Ungunya Cinta

ha, xsabarnya nak tunggu bicara hati versi drama, sharnaaz yang berlakon gak, tapi konfom kena download... sebab? xdak kuali silver kat rumah, huhu


bicara hati

p/s : kuali silver = astro, hehe




No comments:

Post a Comment