Friday 9 December 2011

THE PRINCESS MAN @ SCENT OF WOMAN ?

huh.. boring gak dok kat ofis sorang2 ni, dah xtau nak buat apa, last2 saya mencari citer korea yang baru (baru?) eh yang best yang saya teringin nak tengok, belek2 kat mysoju, g b-blogwalking, rsa cam best lak 2 drama ni.. tapi xtau nak tengok yang mana 1.. huhu

1st Choice,


THE PRINCESS MAN

lakonan Park Shi Hoo (ala yang berlakon dalam citer prosecutor princess tu), sebab dia la, saya rasa nak tengok citer ni, heroin lak, nama Moon Chae Won (yang berlakon jadi jahat dalam shinning inheritance tu) walaupon setengah orang xsuka citer epic/drama lama cam ni, tapi saya suka, tapi some story la, cam citer sungkyunhwan scandal, ingatkan boring, last2 tengok best gilerrr, terus minat micky yoochun, hehe.. Drama ni mengisahkan cinta terlarang sebab parent hero-heroin da krisis dalam negara, err, lebih kurang la, saya pun xtengok lagi drama ni, hehe.. tadi dah tengok ending, ok la happy ending..

2nd Choice,


SCENT OF WOMAN

lakonan Lee Dong Wook (lelaki cute dalam my girl), hehe.. dah lama dia xberlakon rupanya masuk military, ingatkan dah quit acting.. Kim Sun Ah (heroin yang berlakon citer my lovely sam soon), actually banyak gak heroin ni berlakon, cuma saya yang xberapa nak ambik tau sebab tak minat, hehe.. Drama ini mengisahkan heroin yang da penyakit barah, da beberapa bulan je hidup, time tu la dia jumpa hero ni, tapi yang pasti happy ending, lau x, xkan saya nak tengok kn.. :)

so, nak tengok yang mana satu? dua2 hero saya minat, jalan citer cam best.. errr, susah2 sangat baik layan Running Man dulu, tambah sekarang dok tengok kat episod 50, episod at Bangkok, da Nichkhun, :D



No comments:

Post a Comment