Wednesday 21 December 2011

CINTA ELYSA --> VANILA COKLAT


Cinta Elysa

minggu lepas dah habis drama cinta elysa.. actually, saya xla ikut sangat citer tu, tok dengan mak cik saya je yang minat sangat2.. tapi 2 minggu yang terakhir, saya layan la gak, kan time tu, dah nak habis, nak gak la tau ending dia kan.. tengok2 last episode, happy ending tapi cam kureng je.. dah la hero-heroin cam adik-kakak je, ops, hehe.. pa2 pon lakonan fasha sandha best! (saya bukan peminat cik fasha ye)

ok, tu citer last week, dis week, semalam, da citer baru kat slot lestary..


Vanila Coklat

mula2 ingatkan heronya iqram, rupa-rupanya aiman mentor 5, xpala, layan je la, hihi.. tapi yang heran nya walaupon hero-heroin baru n bukan feveret saya, saya still nak tengok citer ni, kenapa ek? may b citer muda-mudi kot, hehe.. da 5 sebab saya nak tengok drama ni sampai sanggup bergaduh dengan nenda saya semalam, bergaduh berebut kan romote.. *maafkan cucunda ye, nenda*

1. ixara (heroin) jadi watak baik, tapi ada gak panas baran tu.. hihi
2. aiman mentor 5 jadi hero, walaupon 1st episod npk kaku, ok la, boring kot tengok pelakon laki matured berlakon jadi budak college
3. jalan citer cam dalam novel, mula2 gaduh2, pas tu jadi suami-isteri, pas tu happy ending kot.. :)
4. ada iqram.. hehe... tapi dia jadi watak antagonis kot nt, huhu.. tak suka2!
5. sebab... dah lama xlayan drama melayu/slot lestary selepas asmara 1 (asmara 2 x best)

p/s : still thinking nak download ka x citer ni.. hmm






No comments:

Post a Comment