Tuesday 20 December 2011

cleanhouse..

huhu.. last week, ari sabtu, saya telah dikerah oleh kekanda kesayangan untuk membersihkan rumah baru dia.. dah la tu, suruh bangun kul 8am pada ari sabtu yang cuti, terpaksa la bangun awal untuk abang dan kakak ipaq kesayangan, nasib baik depa x punctual sangat, hehe..

saya start membersihkan rumah kul 9 am cm tu kot dengan abang, kak ipar n adk sepupu saya.. cis, kak sepupu saya keja, so, dia xla join wat cleanhouse, huhu.. *jeles*



keadaan rumah sebelum dibersihkan..




sebahagian dari keja saya... huhu


adik sepupu saya merenung masa depan dengan face-mask.. hihi


khusyuknya my bro buat keja

 
lepas habis mencuci, menyental, membersihkan, memopkan rumah dalam pukul 1pm, kitaorang g makan, fully paid by my bro n my sis-in-law.. tq2.. (tapi saya xdapat upah cam adk sepupu saya dapat, huhu)
 


 




No comments:

Post a Comment