Monday 12 December 2011

PROSPERITY BURGER, NEW YORK EVE @ QB

Finally, makan jugak prosperity burger yang di idam2 kan, hehe.. actually g makan ni pada hari sabtu yang lepas, mula2 planning nk g potong rambut, pas tu g makan mcd n take-away subway, tapi pagi tu, tiba2 kawan saya ajak g makan mcd dengan dia, saya pun apa lagi, ikut je la, dari nak g makan mcd sorang2 kan, cancel la planning nak potong rambut, xpa, dis week, saya potong rambut ye, nenda.. hehe


akhirnya, ku makan jua setelah seminggu memendam rasa burger prosperity, hehe.. ayat!


sedap nih.. :)

cik epit yang meneman saya makan mcd n belanja tgk wyg, tq2!

ha, mula2 time nak makan mcd ramai orang, so, kami g la survey citer wyg terbaru, saya nak tengok twilight, tp kawan saya, cik ept dah tengok, nak tengok ombak rindu, err... xdak mood nk tengok sebab x minat maya karin, so, kawan saya decide nak tengok citer ni..


NEW YEAR'S EVE

mula2 masuk wayang, saya dok pk, 'eh, citer apa la aku nak tengok ni? dengan xtengok trailer, xbaca synopsis, men terjah je tengok kat wayang'.. mula2 pening gak nak faham, sebab saya rasa banyak citer yang cuba disampaikan oleh pengarah, tapi x boring, dalam 15 minit cam tu, citer ni mula bergerak dengan lancar.. ada adegan lucu, sedih tapi semua da mesej tersendiri..  ramai artis hollywood berlakon dalam filem ni, memang berbaloi rm10 yang disponsor oleh cik epit, hehe


tiket kami..


p/s : time tengok filem ni, saya terjatuh chenta kembali kepada zac efron.. hihi.. skrang makin hensem.. xcaya?
tengok nih..





No comments:

Post a Comment