Saturday 14 April 2012

The Princess Man

gila, gila, gila..


ya, saya sudah gila dengan drama korea ini, The Princess Man.. download 1 part, tengok 1 part, download 1 part, tengok 1 part, begitu la keadaan saya sekarang.. sementara menunggu saya download yang next part, marilah kita berbelog dulu ya..


Kim Seung Yoo & Lee Se Ryung

entah kenapa saya tersangat suka drama ni, drama ni buat saya sangat2 curious sal next episode, so addicted.. ha, hambek kau, sekarang ayat hebat kuar, haha..

saya baru tengok episode 5, pergh! best kot, kenapa saya tak perasan ke-best-an drama ni, kalau x, mesti tengok on9, or download awal2 lagi, huh!



tengah dok tunggu hp di-cas, tanaman cityville cukup ranum, sempat la post, oh ya, kalau da typo or penggunaan tatahabasa yang merepek, maafkan saya, saya sangat ngantuk sekarang..

exaclty banyak cite nak post ni, tapi tu la kekangan masa, tambah lak, esok nak g langkawi.. hehe.. nanti balik la saya update kan semua story tersebut..

ok la, dah tak tahan ni, mata dah rabak, tangan pon dah merapu nak taip, undur diri dulu ya.. kbai

p/s : nanti bila dah habis saya tengok/download the princess man, saya buat review ye.. sok nak g langkawi, nak beli pa ye?


No comments:

Post a Comment