Sunday 22 April 2012

Uncle Usin & Nando's @ QB

tadi, tengah hari kuar dengan cik syafiza, niat saya nak belanja untuk birthday dia, sory ye, lambat sikit belanja.. sebelum g makan, kitaorang decided nak g tengok wayang, tanpa berfikir panjang, terus g beratur dan beli tiket wayang, citer Uncle Usin..



seriously, bagi saya filem ni agak boring, kalau main kat slot cerekarama, rasanya tak tengok kot, hahaha

adalah lawak sikit, tang scene zizan & johan tu, yang lain cam boring je, berapa kali saya dok menguap, cik syafiza pon sama.. nak kata rugi tu, xleh la, dah tengok kan..

tajuk "UNCLE USIN", dilakonkan Nabil, tapi setakat 2 scene, tang dia call zizan mintak duit sewa, tang last sekali, what the heck? ;p

nak cari sinopsis pon dah malas, kalau nak, google je la..

lepas gelak sedikit dengan filem tu, kitaorang g makan, fikir punya fikir, akhirnya g makan kat nando's.. 2nd time makan kat situ.. wat pro je duduk n order, nasib baik boleh.. hehe.. tetiba bangga dengan diri sendiri..

saya dengan cik syafiza makan yang ni,


saya ambik yang ni, sama gak dengan cik syafiza, cuma beza tang ayam, saya punya mild, dia hot sikit


caramel cheesecake, sedap ni..

alhamdulilah.. kenyang makan ni, basically sama je cam kat kenny rogers, cuma beza kat KR, ayam dia less sugar, salt.. kat nando's lebih salt.. service ok, saya suka.. hehe..

time nak bayar, saya tengok kat bill not include harga cake, so, gtau la kat budak tu, bila dia kira balik, memang x masuk harga cake, naseb baik saya gtau.. omo, baguih nya.. hehe.. bab makanan x boleh wat xtau sal harga, pembayaran, lau benda pakai kalau x perasan, xpa kot.. hihi.. :)

ok la, rasa cam banyak lak post ari ni, udah2 la tu, sok sambung lagi, pending cerita g langkawi dengan sal pembelian dvd..ayat, haha.. oh ya, sok kalau jadi, nak jumpa dengan puan huda, puan monie and cik syafiza (cik syafiza lagi?).. :O


No comments:

Post a Comment