Wednesday 4 April 2012

X8, FIPPER, SUBWAY, NOVEL & VINCCI

disebabkan line yang men putus2, hp/lappy wat hal xmau nk bluetooth, so, aktiviti hari sabtu yang lepas, yang hendak dijournalkan terpaksa dipost pada hari ni #separuhmerepek



X8

hehe.. ok, setelah hp saya buat hal, susah nak cas, nak dengar lagu pon susah, so saya decide nak beli hp baru, belek2 tenet, dengan harga yang dibajet, boleh la membeli hp bawah rm500.. berkenan yang walkman tu, W8, tapi kat kedai yang murah tu, tak ada lak, so, saya ambk la yang sony experia X8.. ok la, cuma xpro lagi nak guna, tambah yg bertouch2 screen..


FIPPER

omo.. fipper lagi? bukan untuk saya, tapi untung kak sepupu saya, saja je beli untuk beliau, tengah murah rezeki ni.. :) alhamdulilah

SUBWAY

sepatutnya selepas beli fipper, saya g makan subway, disebabkan teruja dengan hp baru, lupa nak menangkap picture subway.. hehe

NOVEL

eh, dah post kat bawah post ini



VINNCI

setelah berpusing2, akhirnya balik jugak kasut vincci, bukan pa, dah tak ada yang berkenan di hati, ni pon kak sepupu pilih, tengkiu juthe, ops, pink? beli je, sebab nampak elok kat kaki saya, hehe.. wahai encik vincci sila la design kasut yang lawa2 sikit, asyik p, tengok yang sama je, tak berkenan di hati la


No comments:

Post a Comment